Algemeen nieuws Augustus

Bardiensten (jongste) jeugd seizoen 2016/2017

Als ouder (of verzorger) van een (jongste) jeugdlid ondersteun je MHC Woerden op verschillende manieren. Eén manier is door het uitvoeren van een bardienst. Normaal gesproken is dit per spelend kind één bardienst van 1,5 tot 2 uur per seizoen, op een dag dat er door je kind een thuiswedstrijd gespeeld wordt. Vrijwilligers van MHC Woerden hoeven geen bardienst uit te voeren, maar voor de andere ouders is het uitvoeren van een bardienst geen vrijblijvendheid.

Met ingang van dit seizoen plannen we de bardiensten als volgt:

1. Inventarisatie door coach

De coach van het team inventariseert welke ouder op welke thuisspelende wedstrijddag mogelijk een bardienst kan uitvoeren.

2. Coach wijst mogelijke bardienst toe

Per thuisspelende wedstrijddag wijst de coach / teammanager aan één ouder een bardienst toe in het MHC Woerden systeem LISA.

3. Selectie definitieve bardiensten

Maar: er zijn meer thuiswedstrijden dan bardiensten. Daarom selecteren we per wedstrijddag de benodigde ouders voor de bardiensten. We houden natuurlijk bij welke ouders een bardienst uitvoeren om de diensten eerlijk te kunnen verdelen.

4. Informeren ouders over definitieve bardiensten

Ouders die definitief een bardienst moeten uitvoeren ontvangen hierover een mail en zien zowel op de site als in de app een melding voor de betreffende dag. Geen mail en geen melding? Dan hoef je dus op die datum geen bardienst uit te voeren (de door de coach ingevoerde taak is uit het systeem LISA verwijderd).

5. Ruilen bardiensten

Voor het last-minute ruilen van bardiensten ben je zelf verantwoordelijk. Je hoeft dit ook niet aan de planning van de bardiensten door te geven, als je er maar voor zorgt dat iemand je bardienst uitvoert. Natuurlijk is het wel handig en belangrijk om de teamcoach te informeren.

Vragen?

Bij vragen of onduidelijkheden is de coach van het team het eerste aanspreekpunt. Komen jullie er niet uit, mail dan met[email protected]