Algemeen nieuws November

Mini van de maand - verslag J6E1

Mini’s van de Maand bij Heren 1 Woerden tegen - Weesp Heren1, 19 november: Simon Nieuwenhuis en Ole Weekhout

Zondag is het zover dan mogen we mee met Heren1, we zijn geselecteerd. Heren I speelt tegen Weesp die direct onder hun staan. Best spannend zo met Sint Niclaas in het land en ’s ochtends afzwemmen voor Simon (C diploma). Ole en Simon hadden er zin in.
Op de club werden we warm ontvangen door Hans de manager van Heren I. We hadden net als de heren ons hele tenue aan. We mochten mee in de kleedkamer de voorbereiding meemaken, leuk om mee te mogen. Hier werd de taktiek doorgenomen.
Vervolgens hadden we warming up met de mannen. We gingen inlopen, rekken strekken, sprintje trekken, "ik ga je pakken”, wij rennen en en we konden ze gewoon voorblijven!! We werden ook goed door ze aangemoedigd. Tijdens de inspeel oefeningen speelden we flink over met een mooi herfstzonnetje en regenbuitjes erbij.
Bij de opening deden we mee met de fair play kennismaking met de tegenstander. Daarna mochten we de wedstrijd openen en Ole en ik maakten een mooie aanval  op de keeper van Weesp, eeen --- nuuuul!!!!
Woerden had een snelle start van de wedstrijd en al gauw was het echt één nul voor Woerden. Na nog een mooie kans van Weesp bij de corner die er wel in ging. Ging Woerden voor de winst 2-1, 3-1, 4-1, 4-2, 5-2, 6-2. Gewonnen!!! Dit terwijl wij en lekker met alle kinderen op het Corbulo veld stonden, en ook zo nu de wedstrijd aan het volgen waren.

Op naar het kampioenschap mannen!!

Simon en Ole