Algemeen nieuws Oktober

Let op: zaterdag 27 oktober start jeugdcompetities

Op de laatste zaterdag van de herfstvakantie, 27 oktober 2018, worden alle jeugdcompetities weer gestart. Voor de C-jeugd loopt de voorcompetitie tot aan de winterstop, dus de wedstrijden voor hen zijn al bekend. Voor het vaststellen van de speeltijden zijn we echter afhankelijk van de speelroosters van de A-, B-, D-teams en de Jongste Jeugd en deze worden in de week van 15 tot en met 20 oktober door de KNHB bekend gemaakt.

Dat betekent dat wij tot die tijd niet weten welke wedstrijden gespeeld gaan worden en dat de speeltijden voor zowel uit- als thuiswedstrijden waarschijnlijk niet eerder dan het weekend van 20/21 oktober bekend worden. Gevolg is ook dat dan pas barouders en scheidsrechters ingepland kunnen worden.

We realiseren ons dat dit in combinatie met het einde van de herfstvakantie tot uitdagingen/problemen gaat leiden. We vragen iedereen, coaches, spelers, scheidsrechters en ouders om het uiterste te doen om een goed verloop van de wedstrijden op 27 oktober mogelijk te maken.

Waar nodig zijn de wedstrijdsecretarissen er om jullie vragen te beantwoorden: