Algemeen nieuws Mei

Update Blaashalcommissie

Nieuws vanuit de blaashalcommissie

Na een eerste aankondiging in de ALV van november 2018 en een oproep op de site van een aantal weken geleden, hebben zich meerdere mensen aangemeld voor de blaashalcommissie. Zij onderzoeken de mogelijkheden voor de aanschaf en plaatsing van een blaashal met als belangrijkste reden dat wij gedurende de winter op eigen terrein efficiënter en intensiever kunnen zaalhockeyen!

Op dit moment bestaat de commissie uit: Gerard Breukelman, Leendert en Harriet Maris, Arjen Wildemans, Luuk Kornelius, Nicole Poissonnier, Marissa van Maren, Leen Kleinrensink, Ton van der Maat en Tanya van Asten. Er was door een aantal mensen al flink wat voorwerk gedaan (gesproken met leveranciers, tekeningen laten maken, afstemming met gemeente, bodemonderzoek) zodat de commissie nu verder kan met het offerte traject, kostenberekeningen, financieringsscenario’s etc. Op dit moment kunnen we vast melden dat de vergunningaanvraag voor het plaatsen van een blaashal bij de gemeente is ingediend.

Dit hebben op we voorhand gedaan (alvorens we een dergelijk besluit aan de ALV voorleggen) om vaart in het traject te houden. We streven er namelijk naar om komende winter de blaashal al in gebruik te kunnen nemen! Uitgaande van een gemeentelijk akkoord en uiteraard toestemming in de ALV.

In de ALV van eind juni zullen we de mooie ambitieuze plannen presenteren en nader toelichten.