Algemeen nieuws Mei

Kom kijken; volop spannende wedstrijden!

Komend weekend worden de competities van de A- en de B-jeugd beslist en hopen we dat we kampioenschappen kunnen vieren. Voor de C- en D-jeugd volgt op 8 juni nog een competitieronde, maar zal komende zaterdag de basis kunnen zijn voor een eventueel kampioenschap. Volop spanning dus en alle reden om onze teams te komen aanmoedigen!

Onze MC5 is al officieus kampioen. Zelfs als zij de komende 2 wedstrijden verliezen en de nummer 2, Naarden MC9, 2 keer wint, dan moet Naarden MC9 een achterstand in doelsaldo van 29 doelpunten wegwerken. Dus gelijkspel zaterdag uit tegen Spitsbergen MC4 is voldoende om met zekerheid kampioen te zijn.

MB1 speelt thuis tegen de nummer 1 Loenen MB1 en moet winnen om het kampioenschap voor de neus van Loenen MB1 weg te kapen. Dat wordt ongetwijfeld een fantastisch spannende wedstrijd, waarbij het publiek als twaalfde man zeer welkom is.

MD1 speelt uit tegen Nijkerk MD1, de huidige nummer 4, om minimaal 1 punt te halen en daarmee kampioen te worden. Lukt dat zaterdag niet, dan is er op 8 juni thuis tegen IJsseloever MD2 nog een kans.

Voor MC4 staat de uitwedstrijd tegen de koploper Rijnvliet MC3 op het programma. Het verschil is nu 1 punt in het voordeel van Rijnvliet MC3, dus bij winst neemt MC4 de koppositie over.

Voor JD2 is de uitdaging een voorsprong te nemen op de nummer 2 in een rechtstreeks duel. Bij winst thuis tegen Geldermalsen JD1 is het kampioenschap een feit en bij een gelijkspel valt de beslissing in de laatste speelronde op 8 juni.

Kortom, er valt volop van spannende hockeywedstrijden te genieten, dus kom naar de club om onze teams aan te moedigen. Uiteraard wensen wij alle teams veel succes en plezier in de laatste speelronde(n)!