Algemeen nieuws Augustus

MHC Woerden doet mee aan de Grote Clubactie

MHC Woerden gaat loten verkopen voor de Grote Clubactie! Deelname aan de Grote Clubactie  is een prima manier om aan extra inkomsten voor de club te komen.

Hoe werkt het?

Van elk verkocht lot a € 3,- gaat namelijk  € 2,40 rechtstreeks naar de clubkas. Dat is toch mooi meegenomen. We hopen op deze manier een mooi bedrag in te zamelen voor de club en dus voor jullie als leden.

Om de Grote Clubactie tot een succes te maken hebben we de hulp van al onze leden, van junioren tot senioren, natuurlijk hard nodig!

Ook jij als verkoper of je hele team maakt kans op prijzen! Vanuit de organisatie van de Grote Club Actie wordt het jeugdlid dat de meeste loten verkoopt beloond met een Nintendo Switch met jouw favoriete spel. Kijk hiervoor op: https://clubactie.nl/Kidsverkoopwedstrijd.html

Vanuit de club zelf willen we het jeugdteam en het seniorenteam dat de meeste loten heeft verkocht belonen.

Waar gaat de opbrengst naar toe?

De opbrengst willen we graag besteden aan de inrichting van onze toekomstige blaashal! Denk daarbij aan een digitaal scorebord, een tribune of een mooie wedstrijdtafel. Om deze inrichting zo optimaal mogelijk te maken kunnen we de opbrengst van de Grote Club Actie natuurlijk uitstekend gebruiken.

Wij wensen iedereen veel succes en plezier met de verkoop van de loten.

Zaterdag kunnen alle coaches de loten ophalen (hierover hebben ze een mail ontvangen), zij verdelen de loten binnen de teams. Vanaf 14 september mogen jullie de loten gaan verkopen.

Doe mee en steun de club!