Algemeen nieuws September

Bereikbaarheid zaterdag 21 september

Op zaterdag 21 september vindt het jaarlijkse Summerlake Festival in het Molenvlietpark, nabij de sportvelden van MHC Woerden. Om parkeeroverlast van festivalbezoekers in de wijk en de parkeerterreinen van de sportverenigingen zoveel mogelijk te voorkomen worden deze afgesloten d.m.v. verkeersborden en verkeersbegeleiders en wordt alleen bestemmingsverkeer doorgelaten

Bovendien is de volgende fase van de werkzaamheden aan het kruispunt Waardsebaan met Hollandbaan/Wulverhosrtbaan gestart en ook hierdoor kan extra verkeersdrukte ontstaan in de rijroutes naar het parkeerterrien bij MHC Woerden. Bezoekers, die met de auto komen, doen er goed aan rekening te houden met extra reistijd.

We verzoeken onze leden en hun supporters zoveel mogelijk op de fiets naar de club te komen. Onze bezoekers moeten bij de verkeersregelaars melden dat zij voor wedstrijden op MHC Woerden komen en zullen dan worden doorgelaten.

We rekenen op een ieders medewerking!