Algemeen nieuws Oktober

MHC Woerden heeft jou nodig!

Beste MHCW-ers,

De blaashal is besteld en onderweg, maar staat er nog niet. Voordat het zover is, moet er nog veel gebeuren.

Zaterdag 19 oktober, tussen 09.00 en 12.00 uur, hebben we ongeveer twintig vrijwilligers nodig voor de eerste werkzaamheden: het verwijderen van de tegels rond het veld waar de blaashal komt te staan. Het meenemen van een schop of spade en een breekijzer om de tegels te lichten is daarbij erg handig. Zaterdag 26 oktober zijn er weer ongeveer twintig vrijwilligers nodig om de tegels terug te leggen.

Van maandag 21 tot en met donderdag 25 oktober worden de ankers voor de zekering van de blaashal de bodem ingeschroefd. De werkzaamheden vinden plaats tussen 07.00 en 16.00 uur.

Daarbij is jullie hulp absoluut noodzakelijk! Vele handen maken licht werk. En deze handen hebben we nodig!

Meld je aan! via [email protected]

We rekenen op jullie!

De blaashalcommissie