Algemeen nieuws April

Enquête AT The Office Dome

Beste (ouders van) leden van MHC Woerden,

Hopelijk gaat het goed met jullie en jullie families. Dagelijks worden we geïnformeerd over de gevolgen van het coronavirus. Het is een bijzondere tijd, zeker nu de maatregelen nog langer van kracht zijn. Toch willen we jullie aandacht vragen voor iets anders: een enquête om onze AT The Office Dome te evalueren.

Wat zijn we als bestuur trots dat we een eigen blaashal hebben, waarin lekker op eigen terrein getraind kon worden en de thuis wedstrijden gespeeld konden worden. Er komt veel bij kijken, zoals je vast gemerkt hebt aan de vele oproepen voor hulp van vrijwilligers bij het opzetten en afbouwen van zo’n blaashal.

Via een enquête vragen we naar je ervaringen en mening over het zaalhockey in de AT The Office Dome. We willen namelijk graag weten hoe jullie het hebben ervaren en welke tips je hebt. Daar kunnen we het volgende zaalhockeyseizoen ons voordeel mee doen.

Het invullen van de enquête kost slechts 5 minuten. Je doet ons er een groot plezier mee! Klik op deze link https://www.surveygizmo.eu/s3/90222246/Ledenenquete-Woerden en je kunt gelijk beginnen.

Blijf gezond, zorg goed voor elkaar en graag tot ziens …. zodra dat weer mogelijk is.

Met sportieve groet,

Namens het bestuur van MHC Woerden,

Gerard Breukelman, Luuk Kornelius, Willem van der Heijden, Arjen Wildemans, Leendert Maris, Marc Klooster, Lara van Dijk