Algemeen nieuws Juni

14 juli 2020: Algemene Leden Vergadering

UPDATE: De concept begroting is nu ook de te vinden onder Documenten- ALV Agenda.

Iedereen is welkom op de ALV op dinsdag 14 juli 2020.

We beginnen om 20.00 uur.

Locatie: gelet op de corona-maatregelen (vooral de 1,5 meter afstand) hebben we gezocht naar een ruimte waar hier meer gelegenheid voor is dan in ons clubhuis.

AT The Office biedt ons deze gelegenheid en daar zijn we heel blij mee!
De ALV wordt dus gehouden bij AT The Office, gevestigd aan de Pelpmolenlaan 2, 3447 GW te Woerden.

Aanmelden: ook gelet op de corona-maatregelen, moet je je deze keer aanmelden als je naar de ALV komt. Daarmee kunnen we de ruimte bij AT The Office goed voorbereiden op het aantal mensen.

Stuur een mailtje naar [email protected] om je aan te melden.

Uiteraard geldt nog steeds dat wanneer je klachten hebt, je thuis moet blijven.

Agenda en notulen: Voor de agenda en de notulen ga je naar "Mijn MHC”, inloggen, club, documenten, agenda ALV en notulen ALV. Hier vind je ook de concept begroting.

We hopen jullie live in goede gezondheid tijdens de ALV te zien, waar we o.a. de begroting voor het nieuwe hockeyseizoen zullen toelichten.

Graag tot 14 juli!

Met sportieve groet,
Bestuur MHC Woerden

Gerard Breukelman, Luuk Kornelius, Willem van der Heijden, Arjen Wildemans, Leendert Maris, Marc Klooster, Lara van Dijk