Algemeen nieuws Juli

Werf een nieuw lid, scoor een bonus!

Wij zijn hard op zoek naar nieuwe aanwinsten voor onze jongens en meisjes E- en F-teams. Maar ook alle andere teams, van de jeugd tot aan de senioren, kunnen versterking gebruiken. Hierbij hebben we jouw hulp nodig!

Daarom start MHC Woerden met de zogenaamde ‘aanbrengbonus.’ Als jij een nieuw lid aanbrengt, ontvang je een bonus van € 40,00!

Wanneer het seizoen weer is gestart, kunnen de nieuwe hockeyers deelnemen aan drie gratis proeftrainingen om te ervaren hoe fantastisch hockey is. Daarnaast betalen ze, als ze besluiten om lid te worden, geen inschrijfgeld.

Deel dit bericht onder al je vrienden en kennissen in Woerden en omgeving en wie weet sta jij snel met je beste vriend(in)/buurjongen/nichtje/klasgenootje/… op het hockeyveld. Hoe leuk is dat!?

Help ons mee en laat iedereen zien hoe leuk het is bij MHC Woerden!

De spelregels van de aanbrengbonus

·        Als je een lid aanbrengt ontvang je een bonus van € 40,00 als een eenmalige korting of credit op je contributie, afhankelijk van het feit of je contributie al is voldaan;

·        Degene die je hebt aangebracht als lid betaalt geen inschrijfgeld;

·        Het nieuwe lid geeft zelf bij aanmelding aan door welk lid hij of zij is aangebracht. Dit kan niet achteraf of met terugwerkende kracht;

·        Er is géén limiet gesteld aan het aantal leden dat kan worden aangebracht door een lid van MHC Woerden. Je kan dus zoveel leden aanbrengen als je wilt en ontvangt bij ieder lid dat je aanbrengt opnieuw de bonus;

·        De actie geldt tot en met 31 oktober 2020.

Pascale Nederhof

30-9-2020 @ 11:35:50 |Goede actie, maar misschandig als

Wilco Nederhof

30-9-2020 @ 11:45:40 |Zorg wel voor goede communicatie naar nieuwe kede!