Corona (Nieuws en regels) September

Oproep: Corona taskforce

Als sportvereniging met een kantine hebben we te maken met diverse nationale en regionale richtlijnen. Deze richtlijnen worden regelmatig bijgesteld om het Corona-virus zoveel mogelijk te beteugelen. Onze protocollen en maatregelen moeten in pas blijven lopen. Hiervoor stelt het bestuur een Corona Taskforce samen.

We zoeken een aantal enthousiaste vrijwilligers, die het leuk vinden om passende protocollen en maatregelen te bedenken en de uitvoering ervan te organiseren. Dus heb je ervaring met het uitdenken en in praktijk brengen van protocollen en maatregelen of vind je het leuk om hieraan mee te werken, neem dan contact op met ons via [email protected].

Met sportieve en gezonde groet,
Het bestuur,

Gerard Breukelman, Luuk Kornelius, Willem van der Heijden, Arjen Wildemans, Leendert Maris, Marc Klooster, Lara van Dijk