Algemeen nieuws November

#SamenSterker

Het coronavirus raakt ons allemaal. Op de hockeyvereniging, thuis, op het werk en op school worden we beperkt door het virus. Maar wat de sport ons ook heeft geleerd, is dat we na een tegenslag weer moeten opstaan en als team samen moeten strijden. Samen kunnen we vechten tegen die gezamenlijke tegenstander; het coronavirus.

In deze bijzondere tijden is het belangrijk mensen ook iets positief te kunnen bieden. We moeten door deze nare tijd heen, het is niet anders, maar dat lukt alleen als we er voor elkaar zijn. Wij als KNHB voor onze verenigingen, de verenigingen voor hun leden en alle hockeyers voor elkaar. Alleen samen komen we er doorheen, zelfs als samen nu afstand houden betekent. Immers, samen zijn we sterker, sterker dan alleen. Onderstaande video laat zien waar we het met z’n allen voor doen.

Initiatieven hockeyvereniging

Hoe hou je in deze tijd verbinding met je leden, teamgenoten en sponsoren? Veel hockeyverenigingen hebben hier leuke ideeën voor bedacht. Hieronder vind je ter inspiratie een aantal voorbeelden.

Heeft jouw vereniging ook leuke ideeën om de verbinding met elkaar te houden, deel ze dan met ons met de #samensterker. Wij zorgen ervoor dat ze in dit overzicht worden opgenomen.

Verbinden

Omdat fysiek feliciteren helaas niet mogelijk is, feliciteert HV Abcoude haar jarige leden online.

De seniorenteams van MHCV Venray delen hun kennis en ervaring met de jeugdteams.

Dames 1 van MHC Rapide vertelt in het AD hoe zij onderling contact houden.

Organiseer net als VMHC Spitsbergen een online pubquiz organiseren voor alle (team)leden.

De leden van HOD doen mee aan woonkamerbingoshow.

Rotterdam brengt de clubgezelligheid de leden thuis met een leuke quiz & muziekbingo.

Bewegen

Athena en HVA starten een interne jeugdcompetitie zodat de jeugd toch wedstrijden kan blijven spelen.

MHCC organiseert voor de jeugd een onderlinge FIH Pro League.

Wat doe jij op zaterdag of zondag nu je geen wedstrijden kunt spelen? MHC Boxmeer vroeg het haar leden via social media.

De hockeyers van Pinoké showen ook in deze periode online hun hockeyskills.

HDS organiseert voor de jeugd trainingen om onder begeleiding te werken aan de looptechniek?

Dames 1 van Hockeyclub Goeree-Overflakkee hebben aan hun conditie gewerkt door het volgen van een toffe spinning les.

BMHV organiseert in november voor alle jeugdleden de BMHV NovemberCup.

Dames 1 en Heren 1 van MHC Oss organiseren voor de D- en C-jeugd een Skills Clinic.

Heleen Roelevink

16-11-2020 @ 16:37:45 |Ik ben voor een online Club-Quiz