Arbitrage Maart

Eerste online spelregelexamen 21 april om 19:30u

Het is zover. Op woensdag 21 april om 19:30 vindt het eerste digitale spelregelexamen voor MHC Woerden plaats.

Deelname aan dit spelregelexamen is verplicht voor alle jeugdleden van de A- en B-categorie en de Jong Senioren die niet eerder geslaagd zijn voor hun hockeyspelregelexamen.

Behoor je niet tot de verplichte deelnemers (coaches, ouders, liefhebbers), maar wil je wel graag je spelregelkennis ontwikkelen en toetsen? Meld je dan aan via [email protected].

Alle deelnemers ontvangen een uitnodiging per mail. De uitnodiging wordt gestuurd naar het eerste emailadres op de ledenkaart. Heb je de uitnodiging niet ontvangen? Check de mailbox van het emailadres op je ledenkaart en de spamfolder. Kom je er niet uit, mail dan naar [email protected].

Alle deelnemers ontvangen een uitnodiging voor het online KNHB College. Daar kunnen zij hun kennis van de spelregels ontwikkelen en toetsen. Uitgebreide instructies staan in de uitnodiging.

De link naar het spelregelexamen wordt uiterlijk één werkdag voor het toetsmoment verstuurd. Let op: er zit een tijdsslot op deze toets. De link is één uur beschikbaar, dus van 19:30u tot 20:30u. Zodra je bent ingelogd, heb je 40 minuten de tijd om de toets af te ronden.

Heb je nog vragen of heb je hulp nodig, mail dan naar [email protected].

Met sportieve groet,

De scheidsrechterscommissie