Algemeen nieuws Oktober

We zijn er bijna; nog 20/25 vrijwilligers gezocht voor opbouw AT-the-Office-Dome op vrijdag en zaterdag 12 en 13 november

Beste leden,

Na een seizoen te hebben overgeslagen, gaan we nu echt weer beginnen met de opbouw van onze prachtige AT-the-Office-Dome.

We kunnen ons voorstellen dat jullie enthousiasme net zo groot is als dat van ons, daarom kunnen jullie vast niet wachten om te komen helpen met opbouwen.

De opbouw van de hal start op vrijdag 12 november om 13.00 en eindigt om 18.00. We hebben nog 45 vrijwilligers nodig. Uiteraard wordt de middag afgesloten met een goede borrel en hapjes!

Vervolgens gaan we de vloer leggen. Dit gebeurt de volgende dag, op zaterdag 13 november van 13 tot ca 18.00. Hiervoor hebben we 15 vrijwilligers nodig. Ook hier zullen we na afloop zorgen voor een borrel en hapjes.

Jouw hulp is dus heel hard nodig, meld je nu aan op [email protected] voor 31-10 en geef even aan welke dag je kunt helpen!

Planning:

Vrijdag 12-11 van 13.00 tot 18.00 Opbouw AT-the-Office-Dome

Zaterdag 13-11 van 13.00 tot 18.00 Vloer leggen

Vergeten hoe onze prachtige AT-the-Office-Dome er uit ziet?