Algemeen nieuws Oktober

Bezoek FC Utrecht - Willem II tegen gereduceerd tarief

FC Utrecht heeft een leuke actie voor MHC Woerden! Op zondag 31 oktober speelt FC Utrecht thuis tegen Willem II om 16.45 uur. Alle leden van MHC Woerden (en andere sportclubs uit de regio) zijn voor deze wedstrijd uitgenodigd om deze wedstrijd tegen een sterk gereduceerd tarief te bezoeken. Zo kunnen leden tot 15 jaar wedstrijdkaarten voor €7,50 aanschaffen en leden vanaf 15 jaar en ouder voor €15.

De reden waarom FC Utrecht deze actie opzet is omdat zij veel waarde hecht aan goede contacten met sportverenigingen in de regio. FC Utrecht zou het dan ook erg leuk vinden als zij op zondag 31 oktober veel Utrechtse sportverenigingen mag verwelkomen op ’t mooiste plekkie op aard: Stadion Galgenwaard.

Klik op de bijlage hieronder.