TC berichten Juni

Voorbereiding seizoen 2022-2023

Beste leden,

Het einde van het seizoen komt eraan met de kampioenswedstrijd van Dames 1 als klap op de vuurpijl!

Achter de schermen zijn veel vrijwilligers al druk bezig met de voorbereiding voor volgend seizoen. Hierbij willen we jullie alvast een aantal data meegeven:

• Maandag 13 juni in de avond wordt de teamindeling voor volgend seizoen via email bekend gemaakt. Mochten er naar aanleiding hiervan vragen zijn, dan kunnen deze per email gesteld worden aan:
  • Maandag 13 t/m vrijdag 17 juni zijn er geen trainingen.
  • Van maandag 20 juni t/m vrijdag 8 juli wordt er in de nieuwe teamsamenstelling en volgens het nieuwe trainingsschema getraind onder voorbehoud van beschikbaarheid van trainers. Meer informatie volgt binnenkort.
  • Daarna houden we zomerstop.
  • Vanaf maandag 22 augustus beginnen de trainingen weer. Eventueel kunnen teams een week eerder al trainen, maar uitsluitend volgens de vakantieregeling.
  • De competitie start zaterdag 10 september.

Met sportieve groeten!

Technische Commissie MHCW