Algemeen nieuws Juni

MD1 piekt op het Nederlands Kampioenschap Hockey!

De meiden van de MD1 hebben het afgelopen seizoen in de hoogste pool van de 1e klasse gespeeld en zijn daarin bijzonder opgevallen, ook omdat ze in de deze competitie tweede werden achter een gerenommeerde club als SCHC. Op basis daarvan zijn ze uitgenodigd voor NK voor D-teams..

De meiden hebben zich op dit officieuze Nederlands Kampioenschap voor D-teams goed staande gehouden! Zij zijn tweede in hun poule geworden náRotterdam en vóór Eemvallei en Den Bosch.

Tussen illustere clubs als SCHC, Kampong, Groningen en Nijmegen, hebben zij zich uiteindelijk bij de beste acht teams van Nederland geknokt!

De MHC-meiden hebben een fantastische teamprestatie neergezet, hebben met z’n allen prachtige doelpunten en reddingen laten zien. En door mee te doen met een toernooi op zo’n hoog niveau, zijn ze enorm gegroeid.

Tomas Planken

21-6-2022 @ 21:37:25 |Isabelle van Zanen en Lotte de Jong horen zeker ook op deze foto! 👊👊