Bestuur Oktober

Van de voorzitter ….

Beste leden, vrijwilligers, ouders, sponsoren en andere betrokkenen,

Met pijn in mijn hart deel ik jullie mee dat ik heb besloten om de voorzittershamer van MHC Woerden te gaan overdragen. Deze rol is voor mij helaas niet meer goed te combineren met mijn huidige werk.

In de afgelopen 5 jaar heb ik met veel plezier en energie de functie van voorzitter bekleed. Ik ben daarbij altijd omringd geweest door vele geweldige vrijwilligers. Mede dankzij hen hebben we in deze jaren mooie dingen bereikt en uitdagingen het hoofd geboden.

Mijn besluit betekent concreet dat er een nieuwe voorzitter gezocht wordt. Graag ga ik met iedereen in gesprek die meer over deze rol wil weten. Weet in ieder geval dat je in een bestuur terecht komt met enthousiaste en deskundige medebestuurders. Het is echt teamwork!

Interesse? Stuur geheel vrijblijvend een mail naar [email protected]. We plannen dan een moment waarin ik onder het genot van een kop koffie meer kan vertellen over het voorzitterschap.

Totdat er een opvolger is, zal ik met volle inzet mijn rol blijven vervullen, met als uiterste datum van aftreden de ALV van het voorjaar 2023.

Met sportieve groet,

Gerard Breukelman

Voorzitter

PS. We zoeken nog enthousiaste vrijwilligers voor verschillende andere (bestuurs)functies, rollen en taken. Neem eens een kijkje bij de vacatures.